من ۷۸ بودم ماه رمضون روزه گرفتم و قند و کامل حذف کردم فقط پروتیین خوردم مدامم شیر میدادم ورزشم میکردم تو پونزده روز شدم ۷۳ مدامم شیرافزا میخوردم یوقت شیرم کم نشه
من ۷۵ ام زیاد میخورم
من این قدر بودم تما فقط با شیدر دادن الان ۷۴ سعی کن یکم کمتر بخوری اما سالم شیرم مرتب بده
منم ۷۸ ام
کجاش بده😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.