فرزندپروری کولیک رفلاکس فرزندپروری نوزاد

تصویر
۷ پاسخ

هشت که زياد نيس قربونت برم دختر منم هشت بود دکتر گفت گرما نگهش نداد زود به زود شير بده و نور اتاقشو زياد کن همينکارارو کردم يه هفته اي خوب شد

عزیزمممم جوجمون زردی داره🥺🥺🥺

عزیزم چیزی نیست که فردا حتما مرخص اصلا از دستگاه زیاد درش نیار بچه منم زردیش 8بود از 3عصر گذاشتن دستگاه تا 6صبح شد 5دیگه مرخصش کردن خیلی شیر خشک بهش بده حتا اگه شیر داشته باشی بهش شیر خشک بده

راستی قدمش پرخیر و برکت باشه چشم دنبال تاپیکت بود اتفاقا❤️

ان شاالله زودی خوب بشه زیر ۱۰ جزئی هست کاش میاوردی خونه لامپ اجاره میکردی زیرش میذاشتی برا راستین هم ۸ بود ۴ روزه خوب شد

مرتبم هر دوساعت بزار زیر دستگاه بیا بیرون شیر بده دوباره بزار دستگاه

تا میتونی شیرخشک بده دفعش کنه امشب هرچی بیشتر ادرار کنه
فردا ۱۰۰ درصد مرخصی

سوال های مرتبط