۹ پاسخ

عزیزم این اویز اسمشو از کجا گرفتی؟

عزیزم کدوم بیمارستان بودی سزارین شدی؟ چطوربود

ای جانمممم چقدر لحظه قشنگیه انشالا قسمت همه مامانای باردار😍قدمش مبارک عزیزم

عزیزم❤️خدا حفظش کنه

ای جاانم چ اسم نازی

خعلی نازه

کبارکه عزیزم کدوم بیمارستان بودین؟؟

چ قشنگگ🫠😍😍😍
قدمش مبارکتون باشه عزیزم

تبریک میگم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اِلوینم❤️😘 مامان اِلوینم❤️😘 ۲ ماهگی