۸ پاسخ

یه قطره بود دکتر داد به لیام هم کیپیشو باز کرد هم ابریزشش

من از بچگی با گیره سر که مشکیه با تهش که گرده تمیز میکنم بدقلقی و گریه میکنن اما بهتر از کیپی دماغه‌.فقط باید مراقب باشی یهو سرشا تکون نده بره بالا دردش بیار یا خون دماغ شه. باید اسپری مرتب براش بزنی تا دماغش نرم بشه بتونی دربیاری و تو اتاقش دستگاه بخور سرد بزاری اگه بخاری روشنه روش یه کتری اب بزاری محیط مرطوب باشه.

هر چی میدی بتامتازون نده اصلا چون بعضی دکترا برای میدی بتامتازون تجویز میکنن

شاید گیگیلی داره توش سفت شده نگاه کن اگه داشت دربیار

هیچ دارویی هم ندادم فقط پاراکید دادم تمام دخترم شکر خوب شد انشاالله که بچه شمام بزودی خوب بشه

کاش بتونی بخور بدی

خواهر چند مدت پیش دختر منم همینجوری شده بود اصلن نزار گریه بکنه حواسشه پرت کو گریه خودش باعث میشه دماغش بیشتر کیپ بشه هر ثانیه بینی شو تمیز کو با پوار فکر بکن من سه شب سه روز کلن پوار دستم بود تمیز میکردم

از این برگ درختا هست دراز دراز بوی بدی میده تو اغلب پارکا پره از اون بجوشون بخور بگیر رو صورتش یه پارچه بنداز قشنگ تا شکمش باز می‌کنه

سوال های مرتبط