حالا انجام بده شما لذت ببر آخه بعدش تا ۴۰ روز که نمیتونی بعدشم یک خشکی واژن میاد که نگو
به این چیزا فک نکن بچه به وقت خودش میاد از رابطت لذت ببر
حالا شما انجام بده بی تاثیرم نیس
اصلا ربطی نداره من بارداری اولم هیچ تاثیری نداشت آخرم با آمپول فشار زاییدم
برای بدن ک اصلا اصلا جواب نبود
من که ۱۰ روزه کشتم خودم هیچ خبری از زاییدن نیست😩
😂😀تا الان که برای من نداشت
ببين اين رو بدن هركى يه چيز تاثير داره يكى ميگفت من اولين رابطه بدون جلوگيرى ك داشتم دو روز بعدش زاييدم. يا يكى ميگفت من هيچكار نكردم ن رابطه ن ورزش ن پياده روى ٣٦ هفته زايمان كردم
بنظرم اگه بخادنی نی بیاد میاد ربطی به ایناهم نداره😂😂😂
اصلا بدن با بدن فرق داره 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.