۱۱ پاسخ

هیچییییی با شوهرم قهرم هیچییی نزاشتم خودمم از صب گرسنمه هیچی نخوردم

امروز همه بعد مدت ها غذا پختن که😑🤣

بعد دوهفته چلوگوشت پر زعفرون برای همسر البته میگه منم بایذ یکمی بخورم

من نمیتونم درست کنم حالم بد میشه 😭

آبگوشت بعد ۶ماه ازدواج پختم😑

والا من عدس پلو درست کردم به دلتون نیوفته 😋😋

من امشب بعد از مدت ها خورشت بادمجون هوس کردم و درست کردم

مهمان دارم مرغ شکم پر

ماکارانی

کباب تابع ای

امشب برنج و کنارش میخوام گوجه سرخ کنم 😅🥲

سوال های مرتبط