ما رسم نداریم نگرفتیم
دندونی پرنسسم😍
زنداداشم زحمت کشید برای دخترم دندونی گرفت 🥰
اینم از دندونی دختر من خیلی ساده و خودمونی😅
دخترم روبردم اتلیه واش درست کردم رسم داریم آش دندونی درست کنیم
اینم از دندونی دختر من
خرداد1404
چقدر زود میگذره …😍❤️
من نگرفتم
اینم اتلیه اش .
آخی يادش بخیر
من بردمش اتلیه توخونه هم براش کیک ایناگرفتیم وتزیین ولی توگوشیم ندارم داخل فلشن
بهمن ۱۴۰۳💕🌸💕🌸
اسفند پارسال🥹
خیلی قشنگه
من نگرفتم😕
عزیزم اون جعبه ها چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.