این همه ادم تو خونه هاشون توالت ایرانی دازن عزیزم
چه مشکلی اخه!
سر پا کارتو انجام بده
البته من پساری هم دارم شاید بخاطر اونه اذیت نمیشم
نه بابا در اون حدم نیست
من ایرانی هم میرم محل کارم ولی زیاد نمیشینم و فشار نمیارم
رفتم ازمایشگاه دوبار معمولی نشستم
فشار که میاد من چاره نداشتم
تو که چاره داری سریع برگرد خونت
من ک تجربشو ندارم ولی بنظرم سرپا دستشویی کن لباساتو دربیاری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.