برو ازمایش بده این ورم و اینا همش الکیه چون زن داداش من کلا ورم کرد از شیش ماه به بعد فشارش هم هی میرفت بالا هرچی میرفت ازمایش مسمومیت میداد میگفتن نداری فقط و فقط ازمایش بده
من دستو پام ورم نداشت فقط فشارم بالا بود ازمایش ادرار باید بدی
سردرد، سرگیجه، تاری دید ، ورم ی طرف بدن ی ورم ناگهانی سرو صورت ، فشار بالا کاهش حرکات بچه
ورم دست و پا سوزش سر دل فشار خون بالا
فشارت بره بالا هرکار کنی نیاد پایین
تاری دید
سرگیجه تهوع
و شایع ترینش ورم یک طرفه مثلا یکی از پاهات ورم کنه یکیش نه
باید ازمایش دفع پروتین بدی
فکر کنم فشار بالا و ورم شدید
منم ازاین پاهام ورم کرده
سلام، ورو دست وپا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.