۶ پاسخ

از الان شروع کن تا همون موقع زمان میبره

منم خیلی دوست دارم تا ۳۸ هفته زایمان کنم پیشنهاد امپول فشار را هم به دکترم دادم اصلا قبول نمی کنه می گه باید خودت درد هات شروع بشه

ماما بگیر حتماً
خودش راهنمایی میکنه

ورزش پیاده روی

منم زایمان اولم بود وبا آمپول فشار زایمان کردم درداش زیاد بود اما زایمان خوبی داشتم

بنظرم پیاده روی و اسکات با ماما یا دکترتم مشورت کن

سوال های مرتبط