خانما کسی از این آزمایش سر در میاره آزمایش گلوکوزمه

تصویر
۳ پاسخ

همه چیزت نرماله عزیزم عفونت هم نداری من دیروز پیش متخصص بودم wbc منم بالا بود پرسیدم عفونت دارم!!! گفت نه تو بارداری تا ۲۰۰۰۰ هم طبیعیه… برای شما که ۱۴۰۰۰ هست تازه نگران نباش

ظاهرا قند ناشتا خوبه، گلبول سفید خونتون بالاست ممکنه عفونت داشته باشید آنتی بیوتیک میدن

عفونت داری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سپهر مامان سپهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملم و تودلی🧸 مامان دخملم و تودلی🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان قندعسل👶🏻🍯 مامان قندعسل👶🏻🍯 ۱۲ ماهگی
مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد