همه چیزت نرماله عزیزم عفونت هم نداری من دیروز پیش متخصص بودم wbc منم بالا بود پرسیدم عفونت دارم!!! گفت نه تو بارداری تا ۲۰۰۰۰ هم طبیعیه… برای شما که ۱۴۰۰۰ هست تازه نگران نباش
ظاهرا قند ناشتا خوبه، گلبول سفید خونتون بالاست ممکنه عفونت داشته باشید آنتی بیوتیک میدن
عفونت داری عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.