نان یک
دوتا بچه هامم تو وزن ۲۷۰۰ بدنیا اومدن من بعد از ۱۰ روزگی شیر خشک آپتامیل روزی ی وعده دادم خداروشکر خوب وزن گرفتن
ببلاک خوبه
اپتامیل پرو
الان اولا که با دکتر مشورت کن و بگیر
دوما عجله نکن اگر خودت شیرداری تا دوماه شیر خودتو بده بعد از واکسن دوماهگی دکتر تصمیم میگیره شیرخشکی بشه یا ن
نان خیلی خوب بود ولی بچه من دلدرد شد کولیکی هم بود یوبوست گرف ولی من شیر خودمو میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.