۶ پاسخ

نان یک

دوتا بچه هامم تو وزن ۲۷۰۰ بدنیا اومدن من بعد از ۱۰ روزگی شیر خشک آپتامیل روزی ی وعده دادم خداروشکر خوب وزن گرفتن

ببلاک خوبه

اپتامیل پرو

الان اولا که با دکتر مشورت کن و بگیر
دوما عجله نکن اگر خودت شیرداری تا دوماه شیر خودتو بده بعد از واکسن دوماهگی دکتر تصمیم میگیره شیرخشکی بشه یا ن

نان خیلی خوب بود ولی بچه من دلدرد شد کولیکی هم بود یوبوست گرف ولی من شیر خودمو میدادم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی