۲ پاسخ

از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب من غذا میخورم فقط
چون زخم معده دارم بیشتر نمیتونم نگه دارم
غیر این ساعت فقط آب چای قهوه بدون شیرین کننده مجازه
اگر قصد لاغری داری توی تایمی که غذا میخوری بیشتر از ۱۲۰۰ کالری نباید بخوری
نون و برنجتو نصف کن و کم‌کم کمترش کن عزیزم
مثلا من صبحانه ساعت ۱۲ دوتا تخم مرغ آبپذ میخورم
ناهار اکثرا هرچی هست کم میخورم
اما بیشتر وقتا سالاد و مرغ
شامم سوپ میخورم اکثرا

فست 12 ساعته داره..14 ساعته داره..16 ساعته داره.. مثلا ساعت 8 شب شام میخوری..دیگه نباید چیزی بخوری.. فقط آب و چایی بدون قند میتونی بخوری..تا فردا ساعت 12 ظهر..بعدش میتونی ناهار هرچی داری خیلی کم ازش بخوری..مثلا برنج 8 قاشق سر صاف بخوری..نان لواش رو سعی کن نخوری..یه جاش نان تست بخوری.. ماکارانی یک لیوان..میوه هم من همه چی میخورم فقط کم..شیرینی‌جات کلا حذف..نوشابه و قن و شکر کلا حذف.. من موقع هایی که گرسنم میشه یه تخم مرغ آب پز میخورم

سوال های مرتبط

مامان Baby مامان Baby ۲ سالگی
مامان مهدی👼🏻 مامان مهدی👼🏻 ۲ سالگی