۱ پاسخ

معمولا
اهن و ویتامین دی و کلسیم و مولتی که تو بارداری میخوری یاید تا ۴ ماه بعد زایمان هم ادامه بدی
و بیشتر دکترا هم قرص سفیکسیم اگه درست گفته باشم چرک خشکن میدن که برا سزارین شدی عفونت نکنه طبیعی هم بودی عفونت نکنه جایی برش
مسکن هم میدن کپسول

سوال های مرتبط