معمولا
اهن و ویتامین دی و کلسیم و مولتی که تو بارداری میخوری یاید تا ۴ ماه بعد زایمان هم ادامه بدی
و بیشتر دکترا هم قرص سفیکسیم اگه درست گفته باشم چرک خشکن میدن که برا سزارین شدی عفونت نکنه طبیعی هم بودی عفونت نکنه جایی برش
مسکن هم میدن کپسول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.