برای منم ۹۷ بود رعایت کردم و قرص متفورمین دکترم تجویز کرد خوردم اومد روی ۹۰
شیرینی شکلات نخور.از نون سنگگ و سبوس دار استفاده کن .کاهو زیاد بخور کلا قند منصوعیو کم کن چاییتو با مویز بخور
واینکه کدو بخور خامی چ پختنی خیلی زود میاد پایین قندوشکرم نخور کاکائو شیرینی جات اصلا نخور باید زیر90باشه خیارسبز هم خیلی خوبه
قند ناشتا97هس لب مرز رعایت کن
منم بالا بود میوه رو هم زمان نخور یکی صب یکی عصر یکی شب استفاده کن
نون رو کم مصرف کن برنج و ماکرونی هم همینطور
اگه رعایت کردی پایین نیومد باید انسولین بزنی
97خوب دیگ
این واضح ترش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.