منم شیر گرم میخورم روان میشم ولی سرد ن🥴
بله متاسفانه منم این طور بوی شیر بهم می خوره حالم بد میشه اما دوغ ترش بهتر می تونم بخورم
اتفاقا من هرچی میخورم بالا میارم بجز شیر و خرما
من قبلا هم شیر دوس نداشتم،الان که دیگه تنفر دارم زوری یه بار خوردم گفتم الان میمیرم انقد حالمو بد کرد،،عوضش بادام زیاد میخورم همسرم شیر بادام درست میکنه برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.