سرگیجه تو 30 هفته خطرناک

۳ پاسخ

اره عزیز برو بیمارستان چک شی

اگه خیلی زیاد باشه و دو بینی داشته باشی با استفراغ خطریه ولی اگه فقط سر گیجه باشه نه چون خودمم داشتم

فشارت بالا یا پایین نیست؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان زینب سادات 💚☘️ مامان زینب سادات 💚☘️ ۱ ماهگی
مامان امیر و تینا مامان امیر و تینا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان طاها و ماهان مامان طاها و ماهان ۱۱ ماهگی