منم اوایل اونطور بودم یکم عرق نعناع میخوردم فرق میکرد
فقط رهاااا کن
نه عزیزم چیزی تاثیر نداره من از اول داشتم هنوزم دارم فقط غذاهایه نفاخ نخور اگه خیلی اذیتی برو دکتر بهت قرص میدن ولی قرص زیاد استفاده نکنی بهتره
اوایل بارداری طبیعی ب مرور خودش رفع میشه سعی کن دور شکمتو با پتو ببندی از این پتو بهاره ها
غذا های نفخ دار نخور
منم عین توام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.