سلام خانم ها چرا من انقد نفخ میکنم کسی می‌دونه و چی خوبه

۶ پاسخ

منم اوایل اونطور بودم یکم عرق نعناع میخوردم فرق میکرد

فقط رهاااا کن

نه عزیزم چیزی تاثیر نداره من از اول داشتم هنوزم دارم فقط غذاهایه نفاخ نخور اگه خیلی اذیتی برو دکتر بهت قرص میدن ولی قرص زیاد استفاده نکنی بهتره

اوایل بارداری طبیعی ب مرور خودش رفع میشه سعی کن دور شکمتو با پتو ببندی از این پتو بهاره ها

غذا های نفخ دار نخور

منم عین توام

سوال های مرتبط

مامان امیدم مامان امیدم هفته نهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته پانزدهم بارداری