آره عزیزم من اینجوری شنیدم
خالم یکسال خورده ای پیش که باردار بود گفت اصلا ما آزمایش انتی نداشتیم واسمون سلفری مینوشت
آره عزیزم
اره سلفری مینویسن سلفری دیگه خیالت راحت میشه
و اینم بهت بگم دکترم قلبمو انداخت ولی بردم بهداشت گفت اصلا ریسکت بالانیست و تو محدوده خطر نیس چرا سلفری نوشته و تو ازمایشمم ریسکامو نگاتیو زده بود یعنی الکی یه هزینه اضافه رو دستم اومد
برای من نوشت ریسک داونم یک به ۷۴۰ بود ولی چون شب عید بود و جنگ سلفری قبول نکردن کواد مارکر برامنوشت تو اون ریسکم ۱ به ۲۰۰۰ شد مگه چیت ریسک داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.