۷ پاسخ

بسم‌الله کن

وای من فک میکنم سردش میشه🥶

نه من میبرم

نه فقط موهاشو خشک کن سرمانخوره

من همیشه شبا میبرم پسرمو

ن راحت میخوابه .اگ هر شب ببری بهش میگن روتین قبل خواب

نه اتفاقا به خواب خوب شبش کمک میکنه، من معمولا قبل خواب میبرمش

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی