۱۰ پاسخ

چرا دل درد عزیزم؟؟؟

من از روز ۱۰ ام با ماشین همش بیرون بودیم ولی الان هوا خوب شده یه هفتس هر روز پیاده میبرمش بیرون که کنجکاوی کنه . هم من قدم میزنم هم دخترم حال میکنه . میزارمش تو اغوشی میریم

من از۲ماهگی میبرم
۴۰روزش بود رفته بودیم موکت بخریم 😂😂😂

من از خیلی وقت پیش میبرم
حتما بیرون ببر خیلی برای رشد مغزشون خوبه
اصلا ازت بچه ات دریغ نکن
دیگه الان هوا خیلی خوبه

نه چه ربطی داره😕
من هرروز میرم بیرون هوا خوبه شبا خنکه فقط
بعدم هوا بخوره سرما میخوره ب دل درد ربطی نداره

نه بابا
اگه بچه رو نبری بیرون فردا بادی بهش بخوره میفته
اون روز پسرمو با رامپر بردم بیرون بعد دیدم ای بابا همه تن بچه هاشون لباس گرمه😂آی عذاب وجدان گرفتم شالمو پیچوندم دورش

نه دیگه بزرگ شده

هوای تبریز تا ظهر خیلی خوبه
حیف من نمیتونم ببرمش بیرون😪

من میبرم درحد ۵ دقیقه همینکه میبرم هوا پس میشه فک کنم حقمه همش خون باشم

چرا دل درد بشه؟

من میبرم نه دیگه ماشالا بزرگ شدن

سوال های مرتبط