۲ پاسخ

عزیزم از چهارماهگی ک زوده باید شش ماه پر بشه بعد از پوره سیب و کدو و موز و فرنی شروع کنی کم کم تست حساسیت بگیری بعد بری سراغ سوپ(مرغ و هویج و سیب زمینی)

از تو گهواره میتونی اشتراک بخری که اموزششا ببینی،فقط همه چیز باید اول تست کنی

سوال های مرتبط