آمپول ریه همه میتونن بزنن محض احتیاط؟

۶ پاسخ

برا من داد ۴تا

بعد امپول هم باید تحت مراقب باشین چون فشار باید هی چک بشه

فقط اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن امپول ریه میزنن

من دیروز سه تا زدم امروزم سه تا میزنم بستری هستم چون دیابت باداری دارم و دوقلو باردارم

سلام امپول ریه رو کجا بزنیم هر جایی میشه ؟ یا باید رف بیمارستان ؟

من دکترم داد زدم

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۸ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان یاریار مامان یاریار ۷ ماهگی