برا من داد ۴تا
بعد امپول هم باید تحت مراقب باشین چون فشار باید هی چک بشه
فقط اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن امپول ریه میزنن
من دیروز سه تا زدم امروزم سه تا میزنم بستری هستم چون دیابت باداری دارم و دوقلو باردارم
سلام امپول ریه رو کجا بزنیم هر جایی میشه ؟ یا باید رف بیمارستان ؟
من دکترم داد زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.