۷ پاسخ

بخاطر نفخه😁
عجله نکن برای بزرگ شدنش
من عصرا شکمم باد میکنه میترکه انگار

صبحا که بیدار میشی نفخ نداری
بعد دسشویی رفتن اندازه شکمتو ببین
اون اندازه ی واقعی شکمته

بعدش غذا اینا میخوری شکم پر میشه نفخ میکنه اندازه واقعی نیس

من وارد ما شش شدم ھنوز ھیچی فک کنم از ی ماہ دیگہ بزرگ بشہ

همش بخاطر نفخه

منم ۱۷ هفته و۳روزم

من ک. از قبلم کوچیک تره

عادی عزیزم من ۱۷ هفته اثلا شکم نداشتم

نفخ

سوال های مرتبط

مامان فندوق 💙 مامان فندوق 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیرام مامان علیرام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری