۵ پاسخ

وقتی شما گروه خونیت منفیه و همسرت مثبت باید حتما بین ۲۸هفته تا۳۲هفته رگام بزنید

الان من o+هستم شوهرم O- باید بزنم ؟؟

گروه خونی شما منفی حتما عزیزم باید حتما بزنی موقع دنیا اومدنم میزنن دوباره تا مشکلی واسه بچه پیش نیاد

گروه خونی خودت یا همسرت منفی هست اگه یکی مثبت اون یکی منفی باید بزنه

گروه خونی منفی داری ک دکتر برات نوشته چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩵دایان🩵 مامان 🩵دایان🩵 ۸ ماهگی
مامان اصیلا👧🏻🩷 مامان اصیلا👧🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌ونهم بارداری