وقتی شما گروه خونیت منفیه و همسرت مثبت باید حتما بین ۲۸هفته تا۳۲هفته رگام بزنید
الان من o+هستم شوهرم O- باید بزنم ؟؟
گروه خونی شما منفی حتما عزیزم باید حتما بزنی موقع دنیا اومدنم میزنن دوباره تا مشکلی واسه بچه پیش نیاد
گروه خونی خودت یا همسرت منفی هست اگه یکی مثبت اون یکی منفی باید بزنه
گروه خونی منفی داری ک دکتر برات نوشته چیزی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.