اینا همش چرته بچه به اندازه ای که بتونه تو شکمت و حا داشته باشه رشد میکنه من خودم وقتی دنیا اومدم ۱۷۰۰ گرم بودم خوشبختانه هم قدم بلنده هم اندامم عالی هست پس خیلی هم به حرف این دکتر ها اعتماد نکنید عزیزم
روز ت بودم رایمان کردم ۲کیلو ۶۰۰بود دخترم
خوبه که تا یک هفته دیگه ۳یا ۳۲۰۰اینا میشه شایدم بیشتر
حالا من انتظار دارم چهل هفته نهایتا سه کیلو باشه تا زایمان خیلی سخت نشه
نرماله ک
نگران نباش بدنیا میاد زود جون میگیره دختر منم ۲۹۰۰بود
سونو دقیق نی عزیزم
من 39 هفتم بود گفتن بچم 3100
وقتی دنیا امد 2800 بود
نرماله
کم نیست عزیزم خیلی هم خوبه من ۳۹ هفته زایمان کردم ۳ کیلو بود ۲ روز بعد زایمان هم ۲۸۰۰ شد
خوبه که
ن عزیزم اگر طبیعی باشی تا ۴۰ هفته قشنگ ۳۲۰۰ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.