بچه همینه
دیگ مادر هم تا جایی صبر و تحمل داره اشکال نداره
من یه هفته پیش سر دخترم داد زدم بخاطر دستشویی رفتنش گریه میکرد که شلوارم نمیتونم بیارمش پایین وگرنه بلده داشت ناز میکرد عصبانی شدم سرش داد زدم شلوارش آوردم پایین افتاد هنوز عذاب وجدان دارم 🥲
اوف من ک صبح ازدستش نشستم گریه کردم بخدا سرهرچی بامن تاسازگای میکن اینقدم بهش محبت میکنم تازه صبح اول وقت قول داده بود امروز اذیتم نمیکن
😂😂😂😂 چه بانمک
طبیعیه توی مادرا
دقیقا منم الان همین حسو دارم
یک هفته است مریضه امروز که بهتر شده میخواست بره پیش دختر عمش که اونم تازه امروز مریض شده نزاشتم بره بردمش دسشویی که جیش کنه بخوابونمش انقد گریه کرد جیشم نکرد سرش داد زدم بعدش کلی بغلش کردما آخرم به زور دعوا و تهدید خوابید دلم براش سوخت ولی واقعا این یک هفته اذیت شده بودم به خاطر مریضیش نمیتونستم تحمل کنم دوباره بخواد بگیره 🤦♀️
اشکال نداره بیدار شد جبران کن براش
همه همینیم😩😂😂😂
بیدار شد بوسش کن باهاش بازی کن درست میشی
ی زمانی من و خواهرم ک دعوا میکردیم و موهای هم و میگرفتیم همین حس و داشتم😂وقتی میخوابید اینقد پشیمون میشدممم ک حد نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.