درست نیس اعدادش
بعد صبونه حداقل ۳۰ تا میره بالا
من ۹۸ بود شدم ۱۴۰😂😂
فك كنم بايد دستگاه قندت چك بشه اين اعداد درست نيست عزيز قند ناشتا با بعد ار مصرف صبحانه اين عدد نميشه حتما عدد بيشتر بالا ميره
قند ناشتام ۱۰۲ بود گفت یک هفته شیرینی و قند و شکلات اینا مصرف نکن دوباره ازمایش بده ، امیدوارم بیاد پایین😪
بازم به دکترت بگو من چیزی ک دکترم گفت گفتم
نه باید بیاد پایین در حالت عادی برا خانوم باردار باید ۷۰ باشه
من ۹۹ اصلا شیرینی جات چیزای ک قند دارن نخوردم اومده پایین تر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.