۶ پاسخ

یدونه دارم

من پسرم رفلاکس داشت ببلاک ای ار میخورد الان عوض کردم ببلاک ساده میدم اگه میخوای بدم بهت

پلمپ هس باز نشده اگه میخوای بهم بگو

من همیشه سرلاکش با شیرخشک درست میکنم

شما ببلاک ای آر میدین ؟؟

سلام عزیزم خوبی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو مامان فاطمه کوچولو ۱۰ ماهگی