۴ پاسخ

ترنجبین خوبه ولی خیلی کم بده بچه رو خوابالوده میکنه

برای دل دردش اینفاکول بگیر عالیه

بهش کلپوره بدین مم میام یه ذره تو پارچه تمیز میکنم یه ذره آب جوش روش میریزم آبش بیاد بیرون چون خیلی تلخه با دو سه تا قند له میکنم آبش میدم بهش برا شکم درد بچه خیلی خوبه

میگن ترنجبین خیلی خوبه
من خودم بهش قطره بایو لاکت میدم عالیه

سوال های مرتبط

مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی