پیش دکتر یگانه رفتم هیچی هم زیر میزی نمیگیره
من طبیعی با بیمه تامین اجتماعی ساده زایمان کردم ۱۴ تومن
زهرای مرضیه طبیعی رو میگیره ۴۰-۵۰میلیون؟!
بیمارستان مهرگان۲۰ میلیون
برو پیش زهرا انصاری سزارین شو زیر میزی نمیگیره
دلیل هم مینویسه برا بیمه
چراتمیری پیش خوش مهر رایگان هست ودستشم فوق العاده سبکه
منم زهرای مرضیه ام ولی چرا پیش دکتری که زیرمیزی نگیره نرفتی؟؟
من ۱فروردین زهرای مرضیه زایمان طبیعی کردم شد۲۷تومن بدون بیمه
عزیزم من دخترم رو میخواستم لوزه اش رو عمل کنم گفت ۳۰ دستمزد دکتر ۲۵ کلینک کلا ۵۵ بعد یه زایمان ببین دیگه چقدر میشه
از خود بیمارستان بپرس منشی دکتر که فایده نداره
من حضوری رفتم بهم گفتن ۳۰تومان سزارین مطمئنی
من چند روز پیش زنگ زدم زهرای مرضیه پرسیدم گفت ۳۵ها.مطمئنی؟
مگ زهرای مرضیه دولتی نیست؟؟خود بیمارستان اینقد میگیره؟؟
عسگریه هم بالا ۵۰شده واقعا خیلی گرونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.