خارجی میگیرم برای بهداشتو نمیدم
من خارجی میدادم یه بار از بهداشت گرفتم پسرم دلدرد شدید میشد قطع کردم دوباره خارجی گرفتم
بهداشت ما اصن نمیده 😅
من از بیرون
من اد رو برا بهداشت و میدم ولی مولتی و اهن خارجی میگیرم
عزیزم بیین کدوم به بچت میسازه و دوست داره
زیاد خودت درگیر خارجی ایرانی نکن
در توانت هست خودت خارجی بگیر بهتره اگه نیس ایرانی از همون بهداشت بگیر آنچنان فرق نداره فک کنم
بهداشت ک نمیده میگه برید بیرون بگیرید
بهداشت میده خارجی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.