خانما از بهداشت قطره میگیرین یا خارجیشو میگیرین؟

۹ پاسخ

خارجی میگیرم برای بهداشتو نمیدم

من خارجی میدادم یه بار از بهداشت گرفتم پسرم دلدرد شدید میشد قطع کردم دوباره خارجی گرفتم

بهداشت ما اصن نمیده 😅

من از بیرون

من اد رو برا بهداشت و میدم ولی مولتی و اهن خارجی میگیرم

عزیزم بیین کدوم به بچت میسازه و دوست داره
زیاد خودت درگیر خارجی ایرانی نکن

در توانت هست خودت خارجی بگیر بهتره اگه نیس ایرانی از همون بهداشت بگیر آنچنان فرق نداره فک کنم

بهداشت ک نمیده میگه برید بیرون بگیرید

بهداشت میده خارجی

سوال های مرتبط