۳ پاسخ

منممممم دقیقا وشت زانوهام ی رگی هس چ ایستاده باشه چ نشسته میگیره
من سزارینی بودم بعذاز بیهوشی اینطورشدم تاالان

منم پاهام خیلی درد می‌کنه از زانو به پایین

منم همینطورم بخصوص موقع نشستن رو صندلی از درد پاهام میلرزه دکتر گفت باید ورزش کنی و کلسیم و دی مصرف کنی

سوال های مرتبط