آره ببر خیلی خوبه من دخترمو بردم یکم ویتامین دی ش پاین بود براش قطره گرفتم خوبه بالاخره این چیزا با معاینه دکتر قابل تشخیص نیست
حتما ببر دکتر بچه هام خیلی تاکید کرد ببرم بردم
ببری خیلی بهتره خیال خودت از سلامت پسرت راحت میشه
من تازه هفته پیش بردم
منم باوجود اینکه وزن و همه چیش خوب بود دکتر گفت بردم ببری دیگه خیالت راحت میشه پسر من آهن بدنش کم بود براش قطره شو عوض کرد
من بردم دخترم هم اهنش پایین بود هم ویتامین د دکتر دارو نوشت
بهداشت بمن ک چیزی نگف نبردم ما بچه زیاد داریم توفامیل هیچ کدومو اصلا نگفتن ببرید من ازمامانهای گهواره شنیدم ک همچین چیزی هس
با آزمایش فقط معلوم میشه اگر کمبود آهن یا ویتامین داشته باشه
منم نبردم بهداشت به منم نگفت
اول دکتر برای چکاپ اگه دکتر تشخیص داد باید ببری
من نبردم
منک نبردم
من دخترم وزنش کمه دکتر براش نوشته
سلام من بهداشت هیچی نگفت نبردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.