۷ پاسخ

منم به پهلو میخوابم همین مشکلو دارم .

چه جالب اتفاقا منم هستم و برام سوال بود چه خوب که سوالتو دیدم❤️

منم داشتم قفل میکردم کلا به دکترم گفتم گفت طبیعیه ولی رحمت استراحت بده

من این حالت و داشتم .
بعد دردش به لگنم مزید و تا ران پام خشک میشد .
رگ سیاتیکم بود .
تا اخر بارداری این شکلی بود و با زایمان خوب شدم .
کلا کمر درد و اینجور دردا تو بارداری طبیعیه😭

سلام عزيزم بخاطر بزرگ شدن رحم و جابازكردن هستش منم همينطوره

منم همینم عزیزم🥲میگن طبیعیه تو ماه های بالا بیشترمیشه

عادیه منم همین طور بودم بارداری اولت

سوال های مرتبط