منم به پهلو میخوابم همین مشکلو دارم .
چه جالب اتفاقا منم هستم و برام سوال بود چه خوب که سوالتو دیدم❤️
منم داشتم قفل میکردم کلا به دکترم گفتم گفت طبیعیه ولی رحمت استراحت بده
من این حالت و داشتم .
بعد دردش به لگنم مزید و تا ران پام خشک میشد .
رگ سیاتیکم بود .
تا اخر بارداری این شکلی بود و با زایمان خوب شدم .
کلا کمر درد و اینجور دردا تو بارداری طبیعیه😭
سلام عزيزم بخاطر بزرگ شدن رحم و جابازكردن هستش منم همينطوره
منم همینم عزیزم🥲میگن طبیعیه تو ماه های بالا بیشترمیشه
عادیه منم همین طور بودم بارداری اولت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.