۵ پاسخ

من سرلاک چندروز یبار میدم بیشتر غذا درست میکنم توشیشه براش

سرلاک هیچ خاصیت غذایی نداره براش غذا درس کن گناه داره

فرتی بده اوتمیل بده

من دخترم کدو حلوایی میدم،سوپ باسینه مرغ و هویج میدم ،فرنی و حریره بادام،سرلاک

سلام سرلاک رو از داروخانه یا عطاری میگیرین؟
طعم های مختلف داره؟

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۷ ماهگی