۳ پاسخ

با فرنی ساده شروع کن هر روز یه چیزی به فرنی اضافه کن

کاش با سرلاک شروع نمی‌کردی ☹️
الان میتونی با فرنی شروع کنی یا اگر رفلاکس داره با پوره سبزیجات ، با مقدار کم و تست حساسیت سه روزه

لطفا راهنمایی کنید ممنونم

سوال های مرتبط