۱۰ پاسخ

استرس نداشت باش خواهر اون غول که اینجا ازش ساختن نیست

خیلی راحته نگران نباش پسرمو زدن دستش فقط دستش دردمیکرد

سبک ترین واکسن اصلا استرس نداشته باش

منم‌میترسیدم‌ولی زدم راحت شدم یروز تب کرد پادردم داشت بد یروز خوب شد

استرس نداشته باش ایشالا براش راحت میشه

دختر منم با تاخیر باید بزنه 5 اردیبهشت

برا ایهان خیلی سبک بود اصلا استرس نداشته باش تا اومدی خونه استامینیفون بهش بده
زرده تخم مرغ محلی بریز تو سورنگ بزن ب پاش هر ۳ ..۴ ساعت ی بار
برا ایهان حتی تبم نکرد

نداشته باش
مثل واکسن قبلیاس دیگ
انشاالله راحت میگذره

امروزواست سخته فردابهترمیشه سبکه ناراحت نباش

استرس نداشته باش اینم میگذره دختر من هفته قبل واکسنشو زدم روز اول سخت بود بعدش کم کم بهتر میشه

سوال های مرتبط