خانما طبیعیه من راه به راه سر درد میگیرم کلتفه شدم واقعا

۸ پاسخ

وای منم
از هر کی پرسیدم میگن تا هفته ۱۶ عادیه انگار

منم تو هفته های شما اینجور بودم
تازه یک هفته است خوب شدم
قرص هم می‌خوردم آرومم نمی‌کرد فقط باید بگذره

بالا میاری؟؟
اگه بالا نمیاری احتمالا بخاطر اونه

منم میگیرم

منم همینجورم یک هفتس هرروز سردرد میگیرم

اب زیاد بخور
خواب کافی داشته باش
غذاتو کامل بخور
به چیزای بی اهمیت فکر نکن
ارامش داشته باشی حل میشه همه چی

به دکترت بگو

آب زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجو🎀🐣 مامان جوجو🎀🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری