وای منم
از هر کی پرسیدم میگن تا هفته ۱۶ عادیه انگار
منم تو هفته های شما اینجور بودم
تازه یک هفته است خوب شدم
قرص هم میخوردم آرومم نمیکرد فقط باید بگذره
بالا میاری؟؟
اگه بالا نمیاری احتمالا بخاطر اونه
منم میگیرم
منم همینجورم یک هفتس هرروز سردرد میگیرم
اب زیاد بخور
خواب کافی داشته باش
غذاتو کامل بخور
به چیزای بی اهمیت فکر نکن
ارامش داشته باشی حل میشه همه چی
به دکترت بگو
آب زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.