۷ پاسخ

وای میشه بگی کدوم روستاست؟🥺

ميشه عكس پودر جرمگيري رو برام بذارين؟
پس چرا من جرم گيري ميكنم اثري ندارن

پودر جرمگیر + سرکه

من پودرجرمگیر لباسشویی میزنم هر 3ماه

چه جای قشنگیه اسب دارین؟؟؟کجاس

قرص جرمگیر هر ماه یکبار میندازم

من چند ساله سرکه سیب جوش شیرین نمک ریختم خالی کار کرده تعمیر کار دید داخلشو گفت خیلی تمیز مونده هر سال یک بار یادم بیفته میریزم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی