سلام مامانا آزمایش غربالگری دوم هزینش چقدع؟؟؟؟؟


#نی نی#مادر#فرزند آوری #پوشک#

۳ پاسخ

اگه انتی مشکل نداره نیاز به آزمایش نیست فقط سونو بده عزیزم

من نوبت گرفتم میگه ۵۲۰۰ چرا انقد بالا آخه ی سونو،🥲🥲

برای من ۴۷۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد