چرا من هرکاااری میکنم این بچه وزن نمیگیره اخههههه

۱۵ پاسخ

بیخیال باش بخدا من اصلا چیزی رعایت نکردم و رژیم غذایی برا وزن گیری هم ندارم و ندارم وزنشم نرماله طبق هفتش اوکیه همیشه

لیدی میل بخور بابستنی کباب گوشت بره بخور سینه مرغ

هرروز صبح یه تخم مرغ ابپز با کره بخور

و این

تصویر

مولتی ویتامین از این بخر بخور

تصویر

بستنی ،حلیم میگن وزن زیاد میده

خون‌رسانی رو چک کردی؟
دکتر به من گفت بیشتر وزن بچه برمیگرده به سابقه خانوادگی ، وزن و ژنتیک خودتو شوهرت

خودتو شوهرت چقد بودید بدنیا اومدید اکثر وزن گیری مربوط به ژنتیکه

خواهر خب نمیخواد هیکلش بهم بخوره اخه 😂 ای خودااا جوجه 🥹 ایشالله زودی تپلی میشه نگران نباش مامانِ خوشگل 🤍

چنده وزنش

چقدره وزنش

کی رفتی سونو چند بود؟

34 هفته میرم

کی رفتی سنو وزن من هنوز نرفتمم

چقدره وزنش؟

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۰ ماهگی
مامان گل پسرم 🩵 مامان گل پسرم 🩵 ۷ ماهگی