من هم لکه بینی کم داشتم هم خون ریزی شدید تاخدا نخواد چیزی نمیشه اصلا خودت نترسون
واسه تشکیل قلب رفتی؟
عکس شیاف
شیاف پروژسترون بگیر قبل خواب بزار تا یک هفته خوب میشی منم تو هفته تو اینجوری بودم تعطیلات عید هم بود خیلی استرس داشتم دیگه زود رفتم بیمارستان بخش زایشگاه بهم گفت اشکال نداره شیاف بزار استراحت کن منم انجام دادم خداروشکر لکه بینیم قطع شد
همین استرسی ک داری خوب نیست واقعا
من داشتم لخته های زیاد قهوه ای تقریبا سیاه ازم دفع میشد تا ۲ روز داشتم خودش قطع شد سونو هم رفتم خداروشکر مشکلی نبود
قبلش هم لکه بینی صورتی داشتم من اویل ۲ بار افتادم ب لکه بینی نگران نباش
استرس اصلا خوب نیست زیادش میکنه
نمیخام ناراحتت کنم ولی اولین حاملگیم ۲ماه پیش بود هفته ۷ب لکه بینی افتادم و بعد خون ریزی هرچی شیاف گزاشتم افاقه نکرد بعد ۵ روز خونریزی افتاد باکلی درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.