من 1ماه رعایت کردم بعدش همه چی خوردم جز حبوبات
یکی ب منم بگه شام چی بخورم
من که تا یک ماه مراعات کردم بعدش همه چی میخورم،بعد هر غذای نفاخ یه کم رازیانه میجوعم که نفخ رو بگیره،خداروشکر مشکلی نداریم
میگن باید همه چی بخوری تا بچه با طعمای متفاوت شیرت اشنا بشه،که خودش هم اونا رو بخوره بعدا
کلا بادوم زمینی حساسیت آوره برا بعضیا بهتره نخوری
من همه چی میخورم غیر نوشابه
منم دارم از گرسنگی میمیرم از بس میگن نفخ داره نفخ داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.