خوب کردی آفرین 😂😂
ینی دست شوهررررت رو سر بقیه شوهرا
شوهر من اینجوری بود که حامله نبودم میگفت یکارایی کردیم 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂😂😂
من بعد آنومالی اجازه دادم خانواده همسرم بگن به فامیلاشون😄
من هنوز خانواده خود شوهر هم نمیدونن
خوب کردی خواهر😂👍
من تا بی بی چک مثبت شد کل طایفه و کشور فهمیدن😁صدقه سر خانواده شوهرم🤣🤣
میذاشتی چند هفته دیگه بچه به دنیا میومد بعد میگفتی 😆
من چرا بیبی چکم مثبت شد ب همه گفتم😂😂🫠
بدنیا نیومد بعد میگفتی
هنوز زود بود یکم😂
دمت گرم
انتقالم همه ی ماهایی که زود گفتیم رو گرفتی
👏👏👏👏
چه عجیب.ماهم قصد نداشتیم حداقل تا۳ماهگی بگیم رفتیم خونه پدرشوهرم پسرم داشت بازی میکرد شوهرم گفت چندوقت دیگه نی نی مون میاد باهم بازی میگنین دیگه همم فهمیدن😐😐
🥹😂خدایی خیلی کیف کردم،راحت بودی حالااین چندوقت باقی مونده سرتومیخورن ازبس میگن فلان چیزوبخورفلان کاروبکن🤦🏻♀️
نه چرا گفتی. هنوز زوده بعد زایمان میگفتی🤣🤣😆😆دختر چه شوهر دهن قرصی داری. خودت چطور تحمل کردی نگی
😐یاخدا اگ من دیر میگفتم جنگ جهانی میشد
ن میزاشتی بدنیا بیا زود گفتی🤣
من شوهرم و پسرم از 6 هفته جار زدن😑😑😑
همین که تا الان این رازو نگهداشتی ایول داری
فامیلای شوهر منم هنوز نمیدونن😅
فقط مادرشوهرم اینا میدونن
میزاشتی دنیا بیاد بعد میگفتی باردارم🤣
کار خوبی کردی من بیست و دو هفتگی گفتم خیلی زود بود باید نمیگفنم
کار خوبی کردی من بیست هفته گفتم دیگه
خوب کردی . ما ساده بودیم سریع گفتیم🫠
عالی گفتی دمت گرم 🤣
خیلی زود گفتی
میداشتی دنیا بیاد بعد بگی🤣
منم ٦ ماهه بودم فهميدن كه باردارم خودم نگفتم
میزاشتی بزایی بعد میگفتی😆
خوب کردی 😂😂😂😂👏
منم فک وفامیلاش نمیدونم
فقط خانواده خودمو و خودش همین
یعنی همون شکمتو ندیدن؟
نه بابا بعد تولد باید میگفتی
منم فامیلای شوهرم هنوز نمیدونن😀
وای نه خیلی زود گفتی 😔
منم نگفتم ۳۳هفته ام
مگ ندیدنت ؟ ازشکمت متوجه نشدن؟
فامیل های شوهر ینی چقد غریب ؟ مادرشوهرت اینا ؟ یا فامیل های درجه دوم
وا واقن؟؟
چقدر زود گفتی لعنتی 🤣🤣
واقعا چجوری تا الان نگفتی😂😅
ایول شوهرت ک تاحالا تحمل کرده نگفته خودش😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.