۴۰ پاسخ

خوب کردی آفرین 😂😂

ینی دست شوهررررت رو سر بقیه شوهرا
شوهر من اینجوری بود که حامله نبودم میگفت یکارایی کردیم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂😂😂

من بعد آنومالی اجازه دادم خانواده همسرم بگن به فامیلاشون😄

من هنوز خانواده خود شوهر هم نمیدونن

خوب کردی خواهر😂👍

من تا بی بی چک مثبت شد کل طایفه و کشور فهمیدن😁صدقه سر خانواده شوهرم🤣🤣

میذاشتی چند هفته دیگه بچه به دنیا میومد بعد میگفتی 😆

من چرا بیبی چکم مثبت شد ب همه گفتم😂😂🫠

بدنیا نیومد بعد میگفتی

هنوز زود بود یکم😂

دمت گرم
انتقالم همه ی ماهایی که زود گفتیم رو گرفتی
👏👏👏👏

چه عجیب.ماهم قصد نداشتیم حداقل تا۳ماهگی بگیم رفتیم خونه پدرشوهرم پسرم داشت بازی میکرد شوهرم گفت چندوقت دیگه نی نی مون میاد باهم بازی میگنین دیگه همم فهمیدن😐😐

🥹😂خدایی خیلی کیف کردم،راحت بودی حالااین چندوقت باقی مونده سرتومیخورن ازبس میگن فلان چیزوبخورفلان کاروبکن🤦🏻‍♀️

نه چرا گفتی. هنوز زوده بعد زایمان میگفتی🤣🤣😆😆دختر چه شوهر دهن قرصی داری. خودت چطور تحمل کردی نگی

😐یاخدا اگ من دیر میگفتم جنگ جهانی میشد

ن میزاشتی بدنیا بیا زود گفتی🤣

من شوهرم و پسرم از 6 هفته جار زدن😑😑😑

همین که تا الان این رازو نگهداشتی ایول داری

فامیلای شوهر منم هنوز نمیدونن😅
فقط مادرشوهرم اینا میدونن

میزاشتی دنیا بیاد بعد میگفتی باردارم🤣

کار خوبی کردی من بیست و دو هفتگی گفتم خیلی زود بود باید نمیگفنم

کار خوبی کردی من بیست هفته گفتم دیگه

خوب کردی . ما ساده بودیم سریع گفتیم🫠

عالی گفتی دمت گرم 🤣

خیلی زود گفتی
میداشتی دنیا بیاد بعد بگی🤣

منم ٦ ماهه بودم فهميدن كه باردارم خودم نگفتم

میزاشتی بزایی بعد میگفتی😆

خوب کردی 😂😂😂😂👏

منم فک وفامیلاش نمیدونم
فقط خانواده خودمو و خودش همین

یعنی همون شکمتو ندیدن؟

نه بابا بعد تولد باید میگفتی

منم فامیلای شوهرم هنوز نمیدونن😀

وای نه خیلی زود گفتی 😔

منم نگفتم ۳۳هفته ام

مگ ندیدنت ؟ ازشکمت متوجه نشدن؟

فامیل های شوهر ینی چقد غریب ؟ مادرشوهرت اینا ؟ یا فامیل های درجه دوم

وا واقن؟؟

چقدر زود گفتی لعنتی 🤣🤣

واقعا چجوری تا الان نگفتی😂😅

ایول شوهرت ک تاحالا تحمل کرده نگفته خودش😂😂

سوال های مرتبط