۶ پاسخ

دلت نخواد با این شرایط

کاش میشد نوزاد یکروزه تحویل میدادن بدون حاملگی😅

به سرپرستی بگیر🤗

دلت نخواد بیکاری مگه🥲

برای منم دوران حاملگی خیلی طولانی و طاقت فرساست

من فقط فقط فقط اول بخاطر ازر پوشک گرفتن بچه نمیارم دیگ .
دوم بخاطر خودم ک صلاحیت ندارم جون زایمان ندارم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی