زایمان طبیعی یا سزارین

تصویر
۳ پاسخ

طبعیی خوبه ولی من خیلی میترسم 🫠🤕

دقیقا عزیزم منم طبیعی دوس داشتم زایمان کنم ولی بچم بریچ موند و سزارین شدم اما به شدت اذیتم حین عمل هم بد شد حالم الانم که راحت نمیتونم کاری انجام بدم واقعا ههرکسی بسته به تقدیرش بره جلو بهتره بنظرم

من سزارین بودم و روز بعد عملم همه کار های بچه رو میکردم خوب بودم

سوال های مرتبط

مامان Aren مامان Aren روزهای ابتدایی تولد