۱۴ پاسخ

منممم همینم

وای منم همش عصبیم
یه مشت عصبی دور هم جمع شدیم 😂

منم کلا همینم 😢 باید برم دکتر هی امروز فردا میکنم .. از قبل اعصاب نداشتم حالا با دوتا بچه داغون شدم .. سر کوچکترین چیزا اعصابم بهم میریزه گریه میکنم ، اصلا یه وضع وحشتناکیه😭

به قرآن منم همین
حال منو گفتی منم عین چی پاچه شوهرم سر هیچ وپوچ میگیرم
ولی یکمی باهام درد و دل کرد و باهام حرف زد یکمی بهتر شدم

منم یه مدت اینطوری بودم از صبح تا شب قدر میزدم سر چیزای الکی گریه میکردم رفتم دکتر بهم قرص داد
الان که بهتر شدم به شوهرم میگم چجوری اونروزا منو تحمل میکردی🤭😁

منم همینم ، دوست دارم فقط با همسرم بحث کنم از همون اول صبح ک‌ چشاشو وا میکنه من شروع میکنم تا پاسی از شب 😂😂😂
فکر کن یه بار یه چیزی گفت جواب ندادم برگشت گفت چی شده ؟ چرا چیزی نمیگی 🤣🤣
منم خیلی خسته شدم از این اخلاقم
بودم ولی دیگ در این حد نبودم ک‌ به همه چییییش گیر بدم 😭

دقیقا منم بشدت عصبی و پرخاشگر شدم

منم همینم قرص اعصاب میخورم روانیم کرده ای بچه

شاید عزیزم
اعصابت ضعیف شده ی دکتر برو

عصبی نشو خب 😕

منم همینم انگارافسردگی گرفتم ففطم گریه میکنم🥺🥺

نماز میخونی؟! منم بیشتر اوقات اعصاب ندارم هروقت نماز بخونم آروم میشم 🥲یا اینکه میتونی توی یه دفتر شکرگذاری کنی و با خدا حرف بزنی باعث میشه به این فکر کنی که آخر شب قراره چی بنویسم برای خدا که در طول روز بهتر اعصابت رو کنترل کنی 😍

منم همینم با بچه و همسرم وهمه...این روزا خیلی تحت فشارم واقعا نگه داشتن بچه سختع‌ امیدوارم این دوره بگذره🥺

بنظرم تا میخای بحث کنی برو تو اتاق و تنها بمون تا دعوا نکنی

سوال های مرتبط