من هانیز و مولفیکس میگیرم چون اصلا حساسیت نداره و جذبش بالاست، چسبشون هم محکمه
مای بیبی چسبش ضعیفه
من هم ها نیز هم مولفیکس هم مای بیبی گرفتم
فکر کنم بچه با بچه فرق میکنه. هرچی خریدی یه بسته بیشتر نخر که یوقت اگه بهش نساخت حیف نشه
یه دونه سایز صفر بگیر
که فک کنم فقط مای بیبی داره
بقیه رو اگر از الان میخوای بگیری با مولفیکس یا مای بیبی از هر سایز چنتا بخر
ولی خب ممکنه نسازه به پوستش
من خودم پسرم کلا مولفیکس کردم الانم همونو گرفتم
میگن مای بی بی درصد حساسیتش خیلی کمتره
من برای ماه اول پمپرز گرفتم البته اگه پیدا کنید چون برند آلمانی هست و الان دیگه بعید میدونم وارد بشه
من مای بیبی خریدم سایز یک و دو
سایز صفر هم یه بسته میخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.