۱۱ پاسخ

۱۹تکه چیزای بیخود داره حیفه انقد پول بدی.
من خودم ۱۹تکه گودمارک گرفته بودم سایز صفر خیلی چیزاش اضافه بود.
۴تکه برند نیلی سایز یک گرفتم و ۳تکه سایز یک ارزون قیمت گرفتم.
سایز۲هم برند دانالو گرفتم۴تکه که رکابیش اصلا تن پسرم نشد یقش تنگ بود ولی خیلی جنس خوبی بود تا۱سالگی تنش شد

الان سه تیکه دانالو ۲ تومنه ۱۹ تیکه ش ۴ ۵ تومنه.قبلا خریده بودم چند سال پیش الان اصلا نمیشه سمتش رفت نیلی تیکه ای بعضی وقتا اف میزنن من ک پاندا میگیرم چون زود کوچیک میشه همون پاندا هم ۵ تیکه هاش ۷۰۰ ۸۰۰ شدن

من اگر اشتباه نکنم ۷ تیکه دانالو خریدم، برای بیمارستانش ....

اصلا پک نگیر
هرچی نیاز هس بردار
پکها تیکهای اضافه و غ ق استفاده زیاد دارن
تازه اون طوری بیشتر میتونی تنوع بدی
من بچه م 3545 بود 0تا 40 روز اندازه ش بود
میل خودته
خیلی ها برا صرفه جویی و مدیریت هزینه صفر برنمیدارن
اون موقع استین نینی تو عکسها ی اول همه تا خورده

جداگانه براش کلاه و دستمال سر بخر و دستکش و جوراب در کنار ۳ تیکه دانالو

۱۹ تیکه چیزای اضافه زیاد داره اصلا به کار نمیاد. از اون ۳ تیکه‌ها تا میتونی بخر. جنسشون عالیه

۱۳ تیکه نیلی بگیر، خیلی جنسش بهتر از دانالو درکل و تیکه هاش کاربردیه و پرت نداره، جدا از اون چندتا سرهمی و زیردکمه و بلوز شلوار بگیر

۱۹ تیکه خیلی چیزاش غیر کاربردی تیکه پارچه الکیه اما خب من گرفتم راضی بودم صفر تا ۳ ماه خریدم تا دوماهگی تقریبا تنش شد اط روز اول هم تنش کردم ولی یکم بزرگ بود

من واقعا بالای پنج تیکه ازهیچ برندی رو قبول ندارم چون پول گرون میدی و چیزای بلا استفاده و بدرد نخور داره

سه تیکه بهتر

۱۹تیکه خوب نیست گلم یا پنج تیکه بگیر یا سه تیکه

سوال های مرتبط